4.12.09

An announcement...













Thought to myself: when, if not now...?! -
and produced some more or less seasonal items
to (hopefully...) sell (no, that´s NOT a misprint...)
coming sunday at La Bastellerie, which is a recently
opened Berlin D.I.Y. shop, run by two energetic
and charming ladies...

D.I.Y. Trunk Show
December 6.
2 - 7 pm
Lausitzer Straße 13
Kreuzberg

There´ll be 14 local designers with 14 suitcases,
filled to the brim with one-of-a-kind handmade goods...

Also, Berlinerinnen und Berliner, kommt hin...!

Kommentare:

Lucy in the Sky hat gesagt…

Großartig! Ich weiß noch nicht, ob ich kommen kann, wünsche aber auf jeden Fall viel Erfolg. Der Laden und die beiden Basteldamen sind so sympathisch, ich hoffe sehr, dass es gut läuft.
viele Grüße, Lucy

Elizabeth hat gesagt…

Good luck on sunday!!!!

Joei Rhode Island hat gesagt…

Good luck with your trunk show. And have FUN!

ArtSparker hat gesagt…

Hope your suitcase is empty at the end.

ancientcloth hat gesagt…

I am sure you will do well!
Lovely new pieces.
: )

suschna hat gesagt…

Eine gute Idee, deine wunderbaren Sachen unter die Leute zu bringen. Falls dir dein trunk dort nicht leergekauft wird, vielleicht könntest du dezent auch etwas übers Internet anbieten?
Danke auch für den Hinweis auf den Laden, war mit mal wieder alles neu. Statt dort morgen zu schauen werde ich aber in einem Gemeindehaus singen - so much for kontrastprogramm.

ger hat gesagt…

Thank you + besten Dank...

jude hat gesagt…

i knew you were working up a frenzy fro a reason....great, good luck.

ger hat gesagt…

Occupational therapy... - thanks!

Floh hat gesagt…

Oh, schade das ich heute arbeiten muss, sonst würde ich sofort kommen. Viel Erfolg und einen schönen 2. Advent.

Deb G hat gesagt…

Hope your sale went well and that you had fun!

aleph hat gesagt…

Good luck, Ger! I think it´s a good experience trying to sell what we produce. I´m into that with my lamps and candles. I´m very nervous since it´ll be my first experience, but it´ll be worth, I hope.